Stockholms Cup avslutad!!

Så.. idag var det ju cup igen och det gick ju ganska bra i alla fall, vi kom längre än vad jag trodde... Och det var ju B-sluspel för båda lagen. Först så spelade lag 1 mot Skuru och där så gick det inte ändast fram utan dem åkte ut då första matchen men dem förlorade inte med många bollar. Sen i alla fall spelade vi mot Bollstanäs och där kan jag säga att vi kunde ha spelat bättre men aja.. Det gick i alla fall bra tillslut så jag tror vi vann med 3 bollar i alla fall. Efter det så spelade vi mot G/T Söder tror jag dem hete. Jag tror det var G/T 76 94:or och BK Söders 93:or som har lagts ihop eller något sånt. Men den matchen gick i alla fall förvånat värds bra tycker jag! Den matchen vann med 19-11 eller något! Så det var ju super bra! Och sen så var det semi mot våra älskade Skogås men där gick det inte lika bra så där förlorade vi med 4-5 mål. Men nu är jag i alla fall hemma för några timmar sen och har duschat, ätit middag och ätit lite choklad. Men nu ska jag fortsätta här vid datan så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0