Stan med syster idag!

Idag så åkte jag in till stan med syster kl 12.00 och kom hem nu kl 17.00. Det jag fick med mig hem var en halsduk typ från H&M sen även leggins med dragkedja där ifrån också samt hårspännen. Sen så köpte jag även en väska från Belle och en långarmad tröja ifrån någon konsiig affär. Nu i alla fall när jag har kommit hem så har jag dammsugit mitt rum lite snabbt och tömt min garderåb och lagt alla kläder på golvet och nu ska jag bara börja rensa. Puss&kram ♥Vendela





Bilderna är tagna med min webbkamera för min vanliga kamera är inte laddad.
(Jag känner att det här kommer ta tid)
OBS! LÄGGER UT BILDER PÅ ALLA MINA KLÄDER JAG HAR KÖPT I HELGEN SEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0