Söndag...

Idag så gick jag upp ca 09.00 och gick ner till hallen med mamma för kl 11.30 så tittade jag på en match i JSM.
Direkt efter nästan så åkte jag till Liljeholmshallen och spelade mot Spårvägen och där förlorade vi med 25-13 men jag tycker att vi kämpade på bra. Andra halvan av matchen i alla fall kom Ellen och Amanda ifrån sin match där dem hade vunnit med 16-8 tror jag att det var så det var bra. Men dem hjälpte oss i alla fall och det var ju skönt eftersom vi bara hade en avbytare. Sen i alla fall så åkte vi till Ekvallen där dem spelade sista JSM matchen mot Guif och då spelade dem om första platsen och där vann de med 10 bollar så de gick både till steg 3 direkt och kom först i gruppen så GRATTIS till dem. Sen i alla fall åkte jag hem fast jag var aldrig inne i huset utan jag åkte direkt Nacka bollhall där min brorsa spelade fast vi hann bara se 1 minut och sen åkte vi hem. Nu i alla fall försöker jag skriva lite SO eftersom vi har SO prov på fredag och sen så ska jag gå och lägga mig. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0