Slutade kl 11.05 idag!

Idag så började jag kl 08:20 tydligen så jag kunde sova 30 minuter till och jag kan säg att dem 30 minutrarna känns för det är allt lite lättare att gå upp då än när man ser att kl är 06.00!! Sen i alla fall så börrjade dagen med 40 minuters lektion som var tyska och det gick ganska bra tycker jag eftersom den inte var så anträngande. Sen så hade vi hemkunskap och där gick det mycket bra för mig och Ebba får jag tycka. Vi gjorde raggmunkar om jag inte har sakt det?!! Sen i alla fall åkte jag och Matilda till Forum där hon köpte lite grejer på gina och sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och kommer göra det tills träningen börjar tror jag. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0