Skola idag till 14.50!

Idag har jag haft sovmorgon och det behövdes värkligen fast jag somnade kl 22.00 igår!
Idag i alla fall hade vi först matte och so. Och efter det hade vi engelska, språk och klassmöte!
Så det var inte jätte jobbigt men jag tror att onsdagar kommer bli min värsta dag eftersom vi har både språk och engelska efter varandra och det är mina absolut värsta ämnen! Efter skolan i alla fall åkte jag hem efter några tvivel eftersom jag egetligen skulle gjort något annat men det blev aldrig av. Nu i alla fall ska jag äta lite middag snart sen blir det att öva till engelskan tills imorgon. Puss&kram ♥Vendela

(Bilder kommer kväll tror jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0