Orienterings dag!!

Nu har jag varit hemma i en timma ungefär efter att ha fått gå upp ifrån centrum med en glass i ena handen som kanske inte var så smart eftersom det var superkallt. Idag i alla fall så åkte jag med 420 till skolan med Matilda och var där ca 40 minuter innan man skulle vara i skolan. När vi hade samling i alla fall vid 09.25 så fick  vi reda på att vi skulle gå en tipspromenad dit vi skulle och det tog lite mer än en timme så det kanske inte var jätte långt men det var jätte kallt så det kändes som längre.. Sen när vi kom dit i alla fall så sket dem flesta i att äta lunch för att få orienteringen avklarad. Så när vi började i alla fall så hittade jag och Ebba dem första 3 super snabbt men sen när det kom till den 4 så hittade vi inte den alls (fast det visade sig till slut att den bara låg 100 meter ifrån 3:an) så vi gick åt fel håll och vi var HELT BORTA i 20-30 minuter så vi hade bara ca 35 minuter på oss när vi skulle hitta dem 4 kontrollerna som var kvar men det löste sig och vi hittad alla efter lite stress och vi kom 10 minuter innan max tiden..Så eftersom vi tog VG banan så kommer vi nog få det!! Sen åkte vi i alla fall hem direkt vid 12.40 ca och nu så är jag hemma.. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0