Igår och idag!

Igår så skrev jag inte eftersom jag inte hann men jag kan skriva lite om gårdagen nu!
Igår så började jag med skola kl 08.00 och slutade kl 16.00 med handbolls som sista lektion. Sen så var jag hemma ca 17.00 och var hemma ca 45 minuter, så då han jag ju inte skriva något för på den tiden skulle jag hinna byta om, packa och äta för kl 18.00 så började våran träning och det var simning vid Gustavsbergs badet. Sen kl 19.30 så bytte vi om och duschade för kl 20.00 så trodde alla att föräldrar mötet var slut så vi gick dit men det var tydligen inte det så vi stog ute och i hockey hallen och väntade i 50 minuter och det kan jag säga att det var riktit kallt. Sen var jag i alla fall hemma kl 21.00 och då hade jag massa läxa att göra. Så såg min dag ut igår i alla fall och den är ju inte som dagens. Idag så började jag 09.15 och då hade jag alltså sovmorgon sen så slutade jag kl 14.00 ca och var hemma kl 15.00 och nu sen dess jag har varit hemma har jag bara suttit här vid datan. Men nu ska jag i alla fall ut med hunden så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0