Hmm.....

Det jag sa om att jag skulle "titta på tv och äta lite naturgodis" varade inte så länge. Eftersom jag inte hade så mycket naturgodis kvar så åt jag bara upp det samtidigt som jag tittade på tv och sen när jag var klar med det (som varade typ i 3 minuter) så gick jag upp och satte mig vid datan igen som jag göra nu. Men nu ska jag titta runt lite och sen får jag se vad jag hitter på sen att göra. Får heller inte glömma att säg att vi har en skitslapp dag imorgon som vi kommer ha varannan måndag fammöver. Vi börjar kl 08.00 med språk i 40 minuter sen så har vi LITE rast (kanske i 5 minuter) sen så har vi hemkunskap i 2 timmar och sen så slutar vi kl 11.05. Gud vad skönt säger jag bara!! Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0