Hemma, skola!

Idag har det varit en väldigtslapp dag för min del. Jag började med att gå upp ca 06.20 och sen tog jag bussen med Matilda, Bella, Alice, Elli, Sara och Ebba till skolan. Först hade jag en 40 minuters lektion som började 08.20 sen hade vi hemkunskap i 2 timmar där vi gjorde toast och te. SUPERGOTT!! Sen så slutade vi skolan kl 11.05!!
Efter skolan åkte jag med Matilda till Forum och köpte glass och sen så köpte jag även en kanelbulle. Efter det så åkte vi hem till henne och hon hämtade sina saker och sen så åkte vi tll centrum där vi gick av och bytte buss och jag köpte även vindruvor. Nu i alla fall har vi suttit framför datan (eller Matilda har) i någon/några timme/timmar.
Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0