Helt slut....

Dagen idag har varit väldigt seg för min del. Jag började med min första SO lektion för året och det kändes ändå hyfsat bra, fast jag låg efter eftersom jag har varit borta. Sen så hade jag svenska med vikarie och sen språk. På språket hade vi läxa men det behövde jag inte göra eftersom dem har gått egenom det och allt å jag var ju inte där. Men jag ska göra det lite endå så jag inte behöver träna mer tills provet sen. Sista lektionen var i alla fall handboll och det blev bara 1,5 timme istället för 2 timmar så det var väldigt skönt. Nu efter en till träning (sammanlagt 2 idag) så är jag helt slut och tänkta bara kolla egenom lite läxor sen blir det sängdax för min del. Puss&kram ♥Vendela

(Bilder kommer så fort jag kan, imorgon tror jag! Men idag så orkar jag värkligen inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0