Helg nu!!

Idag så har jag faktist inte hunnit skriva eftersom jag inte har varit hemma sen jag gick till bussen imorse kl 06:50.. Idag i alla fall så hade vi ingen slöjd så då skulle vi egentligen sluta kl 11.10 för att slöjdläraren var sjuk men istället så var vi tvugna att titta på en film till kl 13.00.. Men aja, den dög i alla fall att titta på ( vi tittade på FJORTON SUGER tror jag den hette). Sen så åkte jag i alla fall till centrum där jag satt i ca 50 minuter eftersom jag inte trodde att jag skulle hinna hem men det märkte jag efter en stund att jag skulle ha gjort. Men i alla fall så träffade jag Mel, Josse och Kattis i centrum och vi tog först bussen till Slussen där vi sen tog tunnelbanan till T-centralen. I stan i alla fall gjorde vi INGEN TING. Vi kom absolut inte på vad vi skulle göra eftersom ingen var sugen på att gå i affärer. Men sen så satte vi oss i alla fall vid McDonalds och åt och satt där i va 1.5 timma om inte mer och då snackade vi om allt och det var både roligt och skönt för bena. Sen i alla fall gick vi till Hemköp och köpte lite godis eftersom vi skulle på bio. Bion som vi såg hette The ugly truth, och jag kan säga att den var riktit bra och rolig. Kanske lite seg i början men det är ju nästan alla filmer. Aja, den var i alla fall super rolig och bra och efter filmen så tog vi bussen och tunnelbanan hem och nu sitter jag här hemma och gör inte så mycket. Puss&kram ♥Vendela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0