Handbolls helg!!

Idag har det varit en mycket lugn och skön dag! Jag blev väck kl 12.30 och åkte ner till Ekvallen kl 13.20 för kl 14.00 spelade min syster JSM. Sen spelade även 4 stycken i vårat lag där också och de var Ellinor, Mimmi, Josse och Melinda och alla var jätte duktiga tyckte jag. Först mötte dem Kiruna och där vann dem med 35-14 och sen så gick jag och min mamma till dellan och jag köpte en varm choklad som var super god. Sen så efter en stund gick jag till sushin och köpte mig en Yakiniki till lunch som också var god. Efter det så spelade dem en till match mot Täby och där vann dem med 47-13 och det var också alla jätte duktiga. Efter den matchen i alla fall så fick jag sitta kvar och titta på en till match och sen så gick vi till Vedugns pizza och köpte var sin pizza och sen åkte vi hem och åt den och nu sitter jag här och är propp mätt och är super trött. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0