Ganska tråkig dag helt enkelt!

Okej, idag så har det inte hänt något speciellt förutom att vi hade någon engelska diagnos i engelska för att läraren skulle kolla hur mycket man kan och vad man behöver träna på och jag kan ju säga redan nu att jag kommer behöva gå om 7:an i engelska för jag kunde absolut ingenting. Jag fatta inget, jag kunde inget.... D.v.s jag suger på engelska!! Aja, men jag får väll bara kämpa på då. Sen sista lektionen så hade vi handboll och då började vi med en timma innomhus alla 8:or och jag tyckte faktist att det var ganska kul och sen hade vi 30 minuters fys och innan hade ju 9:erna haft det.  Men nu ska jag titta lite till här på datan sen så har vi fys med laget i en timma. Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0