USM klar nu!

Okej, nu har jag äntligen kommit hem ifrån en helg som har varit bra! Fösta dagen mötte vi Huddinge där vi förlorade med 8 bollar eller något så det var ju super bra med tanke på att dem nog är sveriges bästa 95 lag!? Men i alla fall sen så mötte vi Norrköping senare på kvällen och i halvlek så stog det 5-5 men sen så drog dem ifrån så vi förlorade till slut (fick matchens lirare tröja den matchen och jag kan säga att det är den snyggaste tröjan hittills, ska ta kort på den sen!) Men idag i alla fall vann vi första matchen med 17-14 och där kan jag bara inte låta bli att skryta men jag gjorde 12 mål den matchen och den sista matchen gjorde jag ... 8 tror jag! :) Men i alla fall så vann vi dem 2 matcherna idag så det var ju super! Men vi kom i alla fall till steg 2 men det är väll bra det så vi hinner träna med varandra eftersom vi bara har tränat med varandra 2 gånger! Men nu ska jag fortsätta titta lite på bloggar och på tv för i dag är det GISSIP GIRL!! JIPPI säger jag bara! :D Puss&kram ♥Vendela

PS! Får inte glömma att säga att NORRKÖPING vann mot HUDDINGE sista matchen och ALLA tror att HUDDINGE kommer vinna allt! Eftersom dem har vunnit Eken Cup 4-5 år i rad, kommit 2 i Norden Cup och kommit 2 i Partille cup några gånger! Såå.. jaa det var väll liten skandal i handbollsvärlden om man säger så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0