Spel schema för helgen!!

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon så ska jag upp kl 09.00 för kl 11.00 så åker bilen mot Nyköping!
Hoppas att det går riktit bra för oss nu! Men som sagt så ska jag ju sova så natti natti, och det här blir då mitt sista inlägg innan jag åker tror jag om jag inte hinner med ett snabbis imorgon bitti men det är inte så troligt! Puss&kram ♥Vendela

2009-10-10 13:00 Nyköpings Sporthall IFK Nyköping-Spånga HK
 14:15 Nyköpings Sporthall Gustavsbergs IF HK-RP IF
 15:30 Nyköpings Sporthall Spånga HK-Örebro SK HK
 16:45 Nyköpings Sporthall IFK Nyköping-RP IF
 18:00 Nyköpings Sporthall Örebro SK HK-Gustavsbergs IF HK
2009-10-11 09:00 Nyköpings Sporthall Spånga HK-RP IF
 10:15 Nyköpings Sporthall IFK Nyköping-Örebro SK HK
 11:30 Nyköpings Sporthall Gustavsbergs IF HK-Spånga HK
 12:45 Nyköpings Sporthall RP IF-Örebro SK HK
 14:00 Nyköpings Sporthall IFK Nyköping-Gustavsbergs IF HK


Dem tiderna ska vi spela i helgen om det var någon som undrade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0