Skola +donken!

Idag var det än riktit slapp dag jämnförelse med igår! Idag så hade vi först NO och där fick vi disikera (stavningstavning??) ko hjärtan samt hjort lunga och hjärtan (eller var det ren) men jag vill inte det utan jag titta bara på!! Sen så hade vi matte och so och efter det lunch sen slöjd.. Så det var superslappt särskillt eftersom vi slutar 13.00 på fredagar! Efter skolan i alla fall så åkte jag och Matilda till Mcdonalds och tog pommesfrites, cola och glass och efter vi hade suttat där och pratat och ätit så åkte vi hem och nu är jag hemma!!
Idag så ska jag träna kl 18.30-19.45 med 95/96 laget som ska åka till Norrköping på USM och då ska jag spela ute och inte stå i mål! Men nu ska jag titta lite på bloggar och sen fixa lite här hemma så puss&kram ♥Vendela

P.s! Imrogon åker jag till Nyköping med laget och ska köra USM A-flick och kommer då inte skriva förräns på söndag då jag kommer hem! Men kommer skriva lite mer idag i alla fall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0