Sent inlägg!!!

Blev väldigt sent idag eftersom jag faktist har försökt hela kvällen men det har inte funkat, det är väll något strul med internetanslutningen eller något! Skit samma, nu skriver jag i alla fall.... Idag så hade vi ingen speciell dag som vanligt förutom att jag böjade kl 09.15 och fick även veta mitt första prov och det var SO! Haha, tyvär så fick jag så dåligt så jag inte vill nämna det i bloggen, men jag lovar att jag kan det ifall jag får lite bättre men det här var KATASTROF!! Sen efter det vid eftermiddagen så hade vi också tyskaprov.. Eller jag hade det eftersom jag nästan är den enda som har tyska.. Haha, mobbad eller vad?? Men nu ska jag sova för jag är super trött för imorgon så har jag även engelska prov som alla vet är mitt favouritämne! Så jag är så glad som det går just nu! Men aja, natti natti!! Puss&kram ♥Vendela






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0