Plugg och mera plugg!!

Mmmm.. idag känner jag värkligen att jag värkligen varit duktig på att blogga! Eller inte.. Men jag har varit duktig på att plugga i alla fall och det är ju mycket bättre!! Massa pluss på det +++++!! Idag efter skolan satte jag mig direkt och pluggade i en timma sen så tog jag en liten paus och gick och duschade och sen blev det ca en timma pluggning till!! Och det är ju super bra men det är en sak som gick snett!! INGENTING FASTNADE I MITT HUVUD!! Jag blir seriöst galen på mig själva!! Vad är felet?? Aja, den som gissar rätt på det får en länkning!! SKÄMTA!! Men aja, nu måste jag i alla fall plugga lite så jag kanske får G i detta ämne (ämnet är språk - tyska, så himla roligt)
Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0