Onsdag...

Igår bloggade jag inte efter matcherna i Tumba eftersom jag kom hem kl 23.00 (kanske lite senare). Men jag kan säga i alla fall att vi förlorade båda matcherna men bra spel ända stora delar av matcherna. Kanske lite tapp på slutet i den sista matchen där vi hade 5 måls ledning i halvlek men dem tog igen och de vann med 5 mål tror jag. Idag i alla fall har jag inte haft något speciellt i skolan, menas med inga prov, läxförhör eller liknade så det var ju skönt. Men nu har jag 35 engelska glosor tills imorgon som jag inte har tittat på så jag måste konsentrera mig på det! På talan om ingenting så har jag precis tränat. Den var ganska tidigt idag, redan 16.30 till 18.00 så jag han inte hem! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0