Lördag.. hemma kväll för mig!!

Så.. nu är det färdigt spelat och det har gått skitbra ärligt sagt. Först spelade min syster mot Norrköping och där vann dem med 31-20 och sen så spelade vi mot Rimbo och där vann vi med 29-20!! Dem kanske inte hade sin bästa spelare med, men jag tror vi hade spelat lika bra endå (kanske inte att vi hade vunnit med så mycket men vi hade fortfarande spelat vårat spel). Men i alla fall så gick det bra ch det gick ganska bra för mig! Sen så gick jag och mamma och papppa till "Godishörnet" eller vad det heter och köpta massa godis tills ikväll så då får man frossa. Sen får jag inte glöma bort att säga att kameran funkar nu, vi köpte nytt batteri så det var ju bra. Men nu ska jag nog ta en dusch och titta på tv. Sen så ska jag även se på Män som hatar kvinnor igen ikväll så det kommer bli mys bara denna lördag. För nästa helg är det ju USM A-flickor.. Så där blir det inget!! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0