Inlägg..

Nu har jag inte bloggat på två dagar eller vad det är och det kan jag säga att jag knappt har märkt eftersom jag har haft så mycket att göra! Idag hade vi 48 engelska glosor+ svenska prov som gick piss kan jag bara säga. Sen så har jag även NO prov imorgon som jag VET inte kommer gå bra eftersom inget fastnari huvudet på mig! Men en sak som jag HELA TIDEN tänker på när jag tycker att det är skittråkit att plugga eller sitta på en lektion där jag inte fattar någon ting är att vi har LOV nästa vecka. Eller nu på lördag så börjar det kan man ju säga väll? Aja, men vi ska klara av en fredag först. Imorgon så ska jag i alla fall ha vanliga lektioner och sen slutar vid 13.00 och sen vet jag inte riktit vad jag hittar på!? Kanska åker hem, åker till Forum (bara något jag kom på nu) eller något liknande.. Får helt enkelt så imorgon! Nu i kväll så är det spelarmöte vid 19.00 men tyvär så kan jag inte komma eftersom jag måste PLUGGA men jag hade nog kommit om jag visste när det slutade men eftersom laget har mycket att ta itu (?) med så kan det bli hur låååångt som hellst! Aja, men nu ska jag ta en dusch, göra varmchoklad och PLUGGA gärnet! Haha... Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0