HÖST LOV!!

Idag så hade jag NO första lektionen och det menas med då att jag hade prov! Jag vet inte riktit hur det gick men jag hoppas på G och kanske tillochmed ett VG om jag har turen på min sida men de sista frågorna lyckades jag inte alls med så det bli nog ett ynka litet G men det får jag väll vara nöjd med då. Sen efter det så fick vi omdömmerna och jag kan ju absolut inte säga att dem såg toppenbra ut men vissa så riktit hyfsade ut faktist! Och vid 13.00 så slutade vi i alla fall. Efter det så åkte jag och Matilda till Mcdonalds eftersom vi var "tvugna" att fira att det är HÖSTLOV NU!!! Så himla skönt... Visst det kanska bara är i en vecka men så himla skönt endå! Och efter vi har suttit där och tjockat oss i en timma ungeför inklusive snack så åkte vi till centrum där vi gick av för att jag skulle köpa hårfärg på Kicks! Men nu är jag hemma i alla fall och det är nog Matilda med om hon inte krockade med bussen eller nåt på väg hem men det tror jag inte! Ikväll är det handbolls träning för min del och sen så blir det nog att titta på syrrans match som är mot Guif 20.15 efter träningen! Så det blir väll kul!  Morgon dagen då.. Joo då åker jag till Norrköping där 95/96 ska spela USM tsm!! Hoppas det går bra.. hehe!! Men aja, GRATTIS TILL DEN SOM ORKADE LÄSA!! Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0