Fredag.. HELG!!

Idag så gick det helt SÄMST om jag ska vara ärlig... Jag fattade inget på matteprovet och SO provet ska vi inte ens tala om!! Haha, men men .. jag får väll skylla på att det var "första provet med betyg"!! Haha, jag kommer faktist inte på något bättre skyll men aja. Idag i alla fall så ska jag på någon målvaktsträning i Liljeholmshallen kl 18.45 till 20.45 och sen efter det så spelar juniorerna en halvtimma senare som jag ska stanna och titta på. Sen ska även 10 st från vårat lag skjuta på oss målvakter som ska träna sen så är det även "stadslagsträning" i samma hall.. Men den byggnaden har 3 hallar i sig så aaa.... Men nu ska jag ut med hunden.. Puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0