Dagen idag!

Nu tillbaka till ett lite mer seriösare inlägg eller ett inlägg där jag kommer försöka beskriva min dag lite kortfattat!
Jag började med att gå upp 11.40 ca och sen så gick jag och min mamma ner till centrum vid 12.30 och tog bussen till Slussen och sen så tog vi tunnelbanan till Liljeholmen där min bror skulle spela men innan det så gick vi in på Mcdonalds och åt lite lunch. Sen efter matchen (dem förlorade mot Bolton med 15 bollar) så fick vi skjuts dem. Efter jag kom hem så pluggade jag liteoch sen så åkte jag ju och handlade! och mer än så har jag inte gjort idag men det har varit tillräkligt!

Sen så var min pappa ute med hunden idag och plockade svamp någon stans och då kan ni ju bara gissa vad min "smarat" hund gjorde! Jo.. hon rullade sig i älgskit så det blev en stor dusch för hunden när hon kom hem eftersom hon luktade bajs. Och jag kan säga att det inte ligger på plus på hennes sida!! Puss&kram ♥Vendela


Hmm.. hur mycket gillar hon det på en skala 1-10?


2 eller??


Så luddig och söt hon blev!! XD


Kommentarer
Postat av: Linnea

Söt hon äär!

2009-10-04 @ 21:06:15
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0