Dåligt med uppdatering!

Nu har jag äntligen kommit in på blogg.se! Jag vet faktist inte vad problemet är men något är det men saken är den att om jag väntar tillräkligt länge så kommer jag in men det har jag inte fattat förräns nu!

Idag i alla fall så började vi som vanligt och hade vanliga lektioner och på hemkunskapen så panerade vi fisk och denna gång var jag med Emma och inet Ebba som innan för nu har hemkunskapläraren bestämt och det gick lika bra det! Haha! Sen efter skolan så gick jag och matilda till Forum där jag köpte en nogger mint glass (som vanligt) samt 3 stora kakor och sen så gick vi till donken och köpte tille pommesfrites! Haha, ibland måste man värkligen sörjäta när man har mått som sämst! Men nu måste jag hämta mig för det är match imorgon mot Tumba!

Sen så kan jag även passa på att säga nu när jag väl har kommit in att vi har STUDIEDAG nästa måndag! Gud så skönt säger jag bara!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0