ÄÄNNTTLLIIGGEENN!!!!!

Yees!! Nu har jag äntligen kommit in på blogg.se!! Jag vet inte varför internetet laggar HELA TIDEN men nu funkar det i alla fall och detr jag glad för! Idag i alla fall har jag haft engelska prov och där gick det ganska bra.. inte super men sådär i alla fall! Det kändes bra för att vara engelskaprov om man säger så! Sen fick jag också tillbaka mitt matteprov och där fick jag VG i alla fall... Vet inte om det är bra men är ganska nöjd endå! ^^ för att vara mig.. Haha (haha, jag låter ju som om jag är värska IG barnet) nu har jag kommit hem ifrån att ha handlat med pappa lite och sitter nu bara vid datan och ... slappar!! Eftersom jag INTE har någon träning eller läxor!! SKÖÖNT!! Men ska äta lite mackor nu så puss&kram ♥Vendela


Kommentarer
Postat av: Linnea

HÄRLIGT VENDELAAA!

2009-10-09 @ 22:54:47
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: Linnea

HÄRLIGT VENDELAAA!

2009-10-09 @ 22:54:52
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0