Vunnen match mot Sollentuna!

Kom hem ifrån matchen för en stund sen. Det gick ganska bra. Eller inte för mig gick det inte så bra men resultatet blev bra. Det blev 31-14 (eller 15, kommer inte ihåg) till oss mot Sollentuna så det var ju bra. (Jag gjorde ett mål i första halvlek när det var tre sekunder kvar av första halvlek. Då sköt jag ifrån målgården och gjorde mål).Sen nu när jag har kommit hem så har jag ätit melon, yogge yalla, isglass och mat (maten bestog av vokad pasta tror jag att det var med räkor mm) Imorgon iallfall så börjar jag 08.00 så jag ska värkligen gå och lägga mig i tid idag så att det inte blev som igår. Så nu ska jag stänga av datan. Puss&Kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0