GULD KVÄLLEN BLEV VÄRKLIGEN LYCKAD!!

Kvällen igår blev jätte lyckad. Efter skolan så åkte jag och var lite med Matilda. Sen så åkte jag hem och fixade mig och sen så åkte jag ner till "guld festen" som jag skule kalla det. Kvällen igår blev som sakt lyckad. Vi sjöng kareoke (stavnings fel) åt god mat (kyckling spett med jordnäts sås) och sen så åt vi efterrätt (det blev chokladpudding med grädde, panakotta (stavning), rabarberpaj, någon slaks tårta ochkladdkaka). Sen där emellan så delade vi ut guldhattar till hela laget och man fick några ord om sig själv. Jag fick "Årets mål".  På den så stog det Lagets spänstigaste spelare, lagets snabbaste, lagets längsta, lagets tjurigaste, men det vi vill minnas mest detta år är finalen.... ÅRETS MÅL # 12 VENDELA HAMPL. Haha.. vilka roliga och snälla ord va? Vissa grejer får man ju bjuda på som t.ex "lagets tjurigaste" men det får jag nog hålla med om. Sen kommer jag ihåg några mer i laget som blev utsädda som årets lilltå, årets nattuggla, årets nykomling, årets axel, årets vrickning och årets glaslirare. Super roligt!! Sen fick även föräldrarna guld strutar det det stog ett ord bara om dem var de var för något!! Där kan jag också säga några fick. Min pappa fick årets kock. Och min mamma fick årets mailbombare. Lite roligt faktist XD!! Sen fick andra den onde, den gode, den ...., årets spion o.s.v! Och med allt detta kan jag säga att det blev en GRYMT LYCKAD KVÄLL!!! ÄLSKAR ER ALLA !! Men nu måste jag gå och torka håret för jag har dushat "precis" för sen så ska jag åka kommunalt in till GLOBEN och ska kolla handbolls sm. Det är emellan SKÖVDE-SÄVEHOF i tjejer och GUIF-ALLINGSÅS i killar!! Så nu måste jag iallfall gå!! Puss&kram ♥Vendela
(bilder kommer senare, för jag hade inte med mig kameran så vänner ska skicka till mig) 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0