Gustavsbergsbadet!

Idag så hade vi fotbolls tunering. Så vi slutade redan kl 11.40 (ca), super skönt! Idag så började jag kl 08.45 och kl 09.00så hade vi en match mot fotbolls klassen (7c1 tror jag) och vi förlorade med 5-1, haha! Sen så spelade vi mot en annan klass och spelade lika 3-3 mot dem. Sen spelade vi mot 7c1 igen och förlorade bara med 4-1. Sen så mötte vi den andra klassen igen och den kommer jag faktist inte ens ihåg vad det blev i den matchen men vi förlorade iallfall. Sen iallfall efter matcherna så åt vi i skolan sen så tog jag 422 hem. När jag var hemma så somnade jag i soffan. Sen så ringde Matilda mig så då fick jag gå upp och gå ut med hunden och göra lite "middag" eller vad man skulle kalla det för, för kl 17.00 skulle jag vara i centrum och möta Matilda för idag så åkte vi (laget) och simmade istället för att ha fys. Riktit skönt faktist eftersom jag har en sån träningsverk sen i måndags. Sen kan jag faktis berätta en liten kul sak. Det var att Pernilla Wahlgren var där på badat. Haha, lite kul att se en kändis. Det var ju ett tag sen! Men nu ska jag iallfall fortsätta titta på Desperate hansewives. Så puss&kram ♥Vendela
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0