Torsdags stress...

Jag kom precis hem ifrån träningen. Allt har gått bra och träningen var rolig och samtidigt lite jobbig. Jag stog i mål mer än halva träningen och sen spelade jag ute. Men nu måste jag göra klart min läxa i NO. Eller det är inget och göra utan att jag måste lära mig hela NO grejen utan till. Men nu måste jag iallfall plugga så jag hinner inte skriva något mer. Och imorgon vet jag faktist inte om jag kommer skriva i huvud taget. För först har jag ju självklart skola (vi har sovmorgon till 09.20 imorgon) sen så ska jag vara med kompisar sen så har vi "gala middag" med handbollslaget och föräldrar +syskon. Och det beror ju helt på när jag kommer hemifrån "gala middagen"! ( Vi har "gala middag" för att vi vann serien och för att vi van Team sportia)Men vi får höras på lördag sånna fall. Men nu måste jag iallfall gå. Så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0