Torsdags kväll....

Haft träning precis och sitter i soffan jusst nu i köket och tittar lite på datan (eller inte precis direkt utan för en timma sen) Ska snart ta en dusch tror jag men jag vet att det aldrig  kommer bli av för än senare på kvällen. Imorgon iallfall så börjar jag kl 9 sen så slutar jag 11.20, Eller jag slutar inte då utan vi måste äta lunch i skolan, för att annar så får arbetslag D som jag går i betala en viss summa för att vi inte vi äter. Jag själv tycker det låter helt galet men jag vet ju inte igentligen hur det ligger till. Sen efter lunchen iallfall så ska jag väll hem men senare så ska jag till Ebba för där ska vi sova över. ( vi= Jag, Josse, Kattis, Matilda och Ebba). Men nu ska jag iallfall titta lite till på datan sen så får det väll bli TV-DUSCH-SOVA!!! Puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0