Torsdag!!

Idag så har det varit en bra. Hade väldigt slapp tyska idag för vi var bara fem stycken på lektionen för resten var sjuka. Så då fick man rita något djur på tavlan eller några av våra glosor som vi hade tills idag. Och sen så skulle man slå upp det i en ordbok vad det var för djur på tyska. Skit roligt  var det faktist och det var det vi gjorde hela lektionen i stort sätt....Sen nu när jag har komit hem så har jag inte gjort något speciellt förutom att jag har ätit och gått ut med hunden! Annar så har det varit ganska slappt. Men nu måste jag snart stänga av datan för jag behöver slänga i mig något mer att äta innan träningen som börjar kl 18.00!! Så puss&kram ♥Vendela (bilder kommer sen när jag har hittat min kamera sladd som är borta för 1000 gången)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0