Torsdag.. snart helg!!

Idag så var det en ganska bra dag. Det hände som vanligt inget speciellt. Men den var iallfall slapp och skön. Jag började med 50 minuters svenska. Sen så hade jag tyska och sen bild. Efter bilden hade jag lunch och sen hade jag bara två lektioner och sen så slutade jag. Super skönt! Nu när jag har kommit hem så har jag inte gjort så mycket. Jag har hämtat upp potatis från källeran för vi ska äta "bakad potatis" sen till middag. Det blir väll gott?!! Sen så har jag ätit lite "mellis". Och det menas med självklart en toast med mycket ost! Det brukar bli ett glas oboy också men den är tyvär slut!Haha.. sen så har jag tittat lite på datan! Så det är det jag har hunnit på ungefär 50 minuter. sen jag kom hem. Nu ska jag iallfall sätta på mig ytterkläder och gå ut med hunden och sen får jag väll bytaom, äta och åka ner till träning. Så kommer ungefär minna 4 timmar frammåt se ut sen får jag väll se vad som händer sen. Hur kommer era se ut? Men nu måste jag iallfall gå. Så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0