Torsdag och fredag

Jaa, igår så åkte jag till Josse som jag sa. Och där så gjorde vi inget speciellt förutom att ha kul. Först så åt vi middag där. Tacos! Det var super gott. Sen så gick vi ner till maj-brasan och tittade på den lite eller vi sackade mest bara. Sen så köpte vi ju remmar så klart. Sen så senare på kvällen så tittade vi på Boogeyman 3. Den var skit dålig. Den är inget att rekomendera. Sen så runt 2 tiden så somnade vi alla. Idag iallfall så vaknade vi runt halv 12. Sen så klädde vi på oss och åt frukost. Efter frukosten så gjorde vi oss i orning lite eller vad man ska säga sen så gick vi till Mölnvik och köpte glass. Jag och Josse köpte på donken och Kattis och Ebba gick upp till ICA och köpte isglass där. Sen kom dem ner till oss och vi satte oss där i solen lite och åt upp våra glassar. Sen så gick vi till Rusta för att Josse och Kattis skulle hitta rosa bajspåsar till deras pro "ledare" som dem har på hunddagiset. Haha. Sen så efter det så fick vi skjuts hem till Josse igen. När vi kom dit så åt vi lunch. Det fick bli en god toast och samtidigt så spelade vi kort. Runt tre tiden kom Ebbas mamma och Josse, Kattis och Ebba åkte hem till Ebba. Men jag valde att inte åka med för jag mår inte så jätte bra. Jag är jätte hes nu, hostar, och har jätte ont i halsen. Men nu sitter jag iallfall här och har ätit lunch. Får bara ta det lungt idag och sen får jag se hur jag mår imorgon. Ska kanske åka till Forum eller något för att hitta present till Kattis som fyller år på måndag. Men nu ska jag titta lite på tv och spela spel på datan. Så Puss&Kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0