Tisdags trött.....

Jaa, nu ska jag slänga in ett inlägg innan jag ska äta. Dagen började väll ganska bra. Vi hade först SO (den enda lektionen som kommer vara på hela veckan eftersom vi är lediga på torsdag och fredag) sen så hade vi idrott. På idrotten så hade vi fotboll eftersom vi ska ha klass-fotbolls tunering nästa tisdag... Sen iallfall så slutade jag 13.55 så det var ju inte en super lång dag iallfall. Men nu kl 19.00 så ska jag ha fysträning (suck*). Får se hur mycket jag orkar eftersom jag har beep-test imorgon och har haft cooper :(. Ajaj men nu ska jag äte så puss&kram ♥Vendela

Måndag:
Cooper test och handbolls träning.

Tisdag: Idrott och fysträning.

Onsdag: Beep test, chins och brutal-bänk.

Torsdag: Träning + Ledig.

Fredag: Ledig.

Lördag: Ledig.

Söndag: Ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0