Tisdag

Dagen idag har varit bra. Det har inte hänt något speciellt men den har endå varit lugn och bra dag. Men jag kan ju iallfall skriva ner några händelser. Den första händelsen som jag kan skriva ner var att jag kom försent till till so:on (igen) för att bussen inte kom (som vanligt). Sen andra händelsen som jag kan nämna i detta inlägg var att brandalarmet gick i skolan. Å det  var ju både posetivt och negativt med det. Det som var bra med det var att vi missade en del av tyska lektionen och den dåliga med det var att det kanske kunde ha brunnit i skolan. Men det gjorde det inte. Utan det var någon som hade tänt eld på ett papper eller något och lagt det i en papperskorg. Jaa... vissa här i världen är ju inte så smarta. Sen iallfall efter skolan så åkte jag och Matilda till Forum för att hon skulle köpa en födelsedags present till Alice som fyller 14 år idag! Sen när hon hade gjort det så åkte vi hem till mig och pluggade (samt var en hel del på datan). Sen tog vi bussen till träningen. Men nu sitter jag iallfall här efter en hård träning. Ska nog ta en snart dusch sen och sova. Så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0