Stan ..

Kom just hem ifrån stan. Det blev inte Forum för oss utan det blev stan istället. Idag så köpte jag en väska ifrån H&M och en tjocktröja ifrån Vero moda tror jag. Sen så köpte jag också en födelsedags present till Kattis. Nu på vägen hem så kom Sabina och Ia på bussen så då pratade jag lite med dem annar så har jag inte träffat någon/några som jag känner. Men iallfall när jag kom till centrum så fick jag och min syrra skjuts hem för min mamma var och handlade. Då gick vi också och handlade lördagsgodis på godis hörnet nere i centrum. Så nu vet ni med vem jag kommer tillbringa min kväll med! Men nu ska jag iallfall fortsätta chatta lite med Josse! bilder på kläder och så kanske kommer imorgon när jag har laddat min kamera och hittat själva laddaren också. Men jaja puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0