Söndag!!

Jaa, idag så väckte mamma mig 10 innan hon och min bror skulle åka till Forum. Men då ville jag också med så då satte jag på min kläder fixade mig lite och sen åt frukost på typ 3 min. Jag köpte inget i forum det gjorde bara min bror men jag bytte en tröja som jag fick i födelsedags present till en större storlek. Annar så shoppade jag inte. Nu när jag har komit hem så har jag inte gjort något speciellt! Jag har satt min kamera nu iallfall på laddning så senar idag så kommer massor av bilder komma för er som är intreserade. Nu ska jag iallfall äta lunch. Det blir pommes som mamma har gjort i ugnen! Kan man få någon bättre lunch. Men ska gå nu iallfall! Pussar&Kramar ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0