Söndag med Josse och Kattis!!

Jaa, nu blev det lite dåligt uppdaterat men jag får väll göra ett bra inlägg nu istället. Jaa, dagen började med att jag vaknade ca 10.45. Var ganska skönt att sova ut lite. Sen efter jag hade ätit lunch så kom Josse och kattis och hämtade mig med moppe och sen så åkte vi till Josse. Hos Josse spelade vi spel, titta på tv mm. Även så tog vi moppen till ICA och köpte en varsin stor BEN & JERRY´S. Jätte gott var det men jag har så klart inte ätit uppp den om ni undrade ;)! Sen så efter vi hade ätit lite av den så gick vi ut och gungade, alltid lite trevligt! Sen så när vi gick in så åkte kattis hem och jag fick sjuts av Josse hem. Super snällt Josse!! Men nu sitter jag iallfall här och har tittat lite på handboll och ätit lite kex och oboy. Men nu ska jag vara lite sociall med vänner så puss&kram ♥Vendela
                                                                             

Kommentarer
Postat av: Tily

Hello!!!



Hah, du drak lite oboy XD ALLA ÄLSKAR OBOY!!!

2009-05-25 @ 21:04:52
URL: http://tily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0