Slapp men trevlig dag!

Efter matchen igår fick jag och Matilda skjuts enda hem till henne. När vi kom hem till henne så  tittade vi på film. Vi tittade på Creep men det varade bara i 10 minuter sen vågade vi inte mer fast hon hade sett den redan en gång. Utan vi satta på High school musical 3. Haha.. fan vad vi är coola!! Sen så satte vi uppe och snacka ett tag och till slut så somnade vi! Idag iallfall så vaknade vi ca 09.40. Eller då vaknade jag! Matilda vaknade 09.45 tror jag! Sen så tittade vi klart på Creep för det är ju inte alls lika läskit på dan. Sen så visste vi inte riktit vad vi skulle göra men sen gick vi iallfall ut och studsade studsmatta och sen så spelade vi lite basket. Efter det så gick vi till macken och köpte något gott att fika med. Jag köpte äppel muffins och matilda köpte munk. Sen så fikade vi på hennes altan med en filt och vårat lilla "fika-bröd" och ett varsitt stort glas oboy! Gott va?? Sen iallfall så kommer jag inte riktit ihåg var vi gjorde men runt 18.00 iallfall så åkte vi till Mcdonals och köpte glass. Eller jag köpte iallfall glass. Hon köpte bara en dricka. Sen så åkte jag iallfall hem och nu sitter jag här och har precis ätit middag!! Men nu ska jag fortsätta titta på Gossip girl och sen wipeout så puss&kram ♥Vendela (foton kommer inte idag för kameran har jag glömt hos Matilda så dem kommer någon annan dag) 
                                              
                                      (fast jag åt den nya maräng swiss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0