Skola, äta, plugga & handboll ...

Sitter nu i min handbolls tröja och her precis ätit upp min billys pizza.. Vilken bra middag va? Nej, jag ska inte bara äta det utan jag ska äta mer för sen så ska jag spela match i Sollentuna (sa fel, där var inte i Sorunda jag skulle spela i). Men dagen idag kan jag ju beskriva också. Lektionerna rullade på bra. Men som vanligt är det dem tråkigaste lektionerna på måndagar. Engelska, no och matte på raken. Sen på no lektionen så skulle jag i redovisa vårat grupparbete. Gick lite si så där faktist. Sen iallfall efter lunchen så hade jag handbollsträning i skolan. Där körde vi en liten snabb uppvärmning sen så körde minimåls tunering. Det var riktit kul fakrtis. Alla lagen fick 6 poäng var så våran handbollstränare ska räkna ut målskillnaden tills nästa vecka. Men nu iallfall så ska jag plugga lite, äta lite mer sen spela lite mer handboll. Så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0