Onsdag!!

Dagen idag kändes super bra och mindre bra eller vad man ska säga. Det som var bra det var att det var sissta degen på fyra dagar i skolan. För nu är vi ju lediga torsdag,fredag,lördag och söndag. Jätte skönt! Sen fick vi väldigt god lunch idag måste jag faktist tilläga. Vi fick pankakor med sylt och grädde. Mums! Sen iallfall efter lunch så hade vi musik och sen tester. Det gick ganska bra för mig, jag höjde mig i allt förutom i chins för där ligger jag fortfarande på 0 stycken. Haha! Sen så stannade jag kvar och tittade på 9:orna och 8:orna när dem gjorde sina tester. Sen så fick jag skjuts hem av Mels pappa. Skönt! Men nu iallfall så har jag inte gjort så mycket förutom att jag har följt med och handlat. Men annars så har det varit ganska stillsamt och lugnt. Men nu ska jag iallfall fortsätta titta på vänner så puss&kram ♥Vendela

Cooper:
Förste gången: 10:22 minuter. Andra gången: 09:21 minuter (resultatet ska vara så lite som möjligt)

Beep test: Första gången: 9,4. Andra gången: 11,1. Tredje gången: 11,9 (resultatet ska vara så mycket som möjligt)

Brutal bänken: Första gången: 14 st (ca). Andra gången: 19 st. Tredje gången: 20 st. (ska vara så mycket som möjligt)

Chins: Första gången: 0 st. Andra gången: 0 st. Tredja gången: 0 st. (du ska ha så många som möjligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0