Matte prov och cooper test!!

Nu sitter jag här helt våt om föttrena och håret. Jag kan ju säga att vi inte direkt fick vädret med oss! Men iallfall dagen idag började ju iallfall halft bra. Vi hade inte dem där verben som jag har snackat om hela tiden utan dem har vill till onsdag istället. Men sen blev provet framflyttat en lektion så där går det ju minus igen. Och sen efter lunch hade vi cooper test. Det kändes väll halv bra eftersom det regna och inte var så fint väder men det fick väll duga. Jag förbättrade  tiden iallfall med 1 minut och 1 sekund (tror jag) så något bra måste regnet fört med sig iallfall. Men nu ska jag dricka upp min varma oboy som jag gjorde till mig själv och sen byta strumpor så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0