Match i Haninge!

Jag kom precis hem ifrån Haninge och har tittat på handboll. Haha.. jag tror faktist att jag tittade sammalagt 5 min på 50 minuters match som dem spelade. För jag Josse och Janina flummade jätte mycket på läcktaren och hade skit kul. Så jag vet inte ens vad resultadet blev. Men jag fick veta nu i bil på väg hem att det hade ståt lika i andra halvlek och dem hade tappat lite och spelat ganska dåligt.  Så det är typ det jag vet om matchen!! Haha... Men nu ska jag iallfall ta något mer att äta sen så får det väll bli lite tv sen så ska jag nog gå och lägga mig. Jag ska lägga mig i tid idag eftersom jag ska upp 06.30 imorgon och åka till skolan. Och det var  fyra dagar sen jtror jag gick upp så tidigt. Så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0