Lördag och söndag!

Ja, jag kan väll börja med att be om ursäkt för att jag skrev något inlägg igår men jag hade inte riktit den tiden och så var det så fint väder så jag var i stort sätt ute hela dagen igår. Ja, igår så var jag iallfall och shoppade. Det kändes ju både bra och dåligt. De dåliga med det var att jag blev av med pengar och det är ju aldrig kul, men det bra med det var att man fick nya kläder!! Sen kan jag också tillägga att jag köpte skor och linne till skolavslutningen. Jag blev riktit nöjd me det!Men det blev ingen klänning i år för jag hittade ingen men det blev bra endå. Idag iallfall så har jag messt solat och så. Men nu ska jag iallfall göra lite so arbete som är tills på fredag så att jag inte behöver sitta uppe med den någon kväll (sitter ute förresten nu så det är ju endå ljust och skönt). Så puss&kram ♥Vendela


Bild 1: Sommarlinne får H&M 98 kr
Bild 2: Sommarlinne ifrån H&M 98 kr
Bild 3: Sommarlinne ifrån H&M 149 kr
Bild 4 sko 1: Ballerina sko ifrån Skopunkten 199 kr
Bild 4 sko 2: Slip in sko 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0