Fredag och soligt!

Dagen idag har varit både varm och bra. Jag har inte riktit lust att sitta och förklara alla lektioner men jag an väll säga att det var ganska slappt. Nu iallfall har jag nästan precis kommit hem ifrån TVÅ vändor i mölnvik. För efter skolan så gick jag till bibblan med mamma och syster och sen så åkte vi till Mölnvik. I Mölnvik så var vi även på Lindex och där provade jag en klänning och när jag var där inne så lade jag ifrån mig min mobil och då glömde jag den så klart. Så precis när vi var hemma så upptäckte jag att den var borta så det var ju bara att åka tillbaka men tur så hade ju någon lämnat in den eftersom den kanske inte är den snyggaste och så eftersom jag lånar jusst nu min mammas gamla telefon! Så nu har jag "min" mobil igen. Men nu ska jag fortsätta chatta lite så puss&kram ♥Vendela 

                                                Klänning RosaKlänningen jag provade men köpte inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0