Eurovision song contest!

Har lite halft ångest just nu när jag börjar tänka efter!! Jag börjar och tänka på måndag och då har jag matte prov, engelska verb, och coper test (vet ej hur det stavas) och jag känder på mig att jag kommer försämras på testen och jag fattar inget av matten. Och jag har inte övat på engelskan så det blir väll en hemma dag imorgon då. Men nu ska jag inte sitta och deppa för det. För snart börjar ju melodifestivalen och då får jag väll sätta mig i soffan och dricka lite cola och titta på det. Men nu ska jag iallfall stänga av datan för det är typ det enda jag har gjort förutom att tittat på filmen Twilight! Jag hade aldrig sett den förut men jag kan säga att den fick 4,5 av 5 eller kanske får den en 5 jag vet inte än. Men puss&kram ♥Vendela på er alla!!
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0