En hel vanlig onsdag i skolan!

Jaa, idag var det i stort sätt en hel vanligt onsdag. Förutom att vi inte hade någon engelska, så det var ju skönt! Iallfall så började jag med matte, sen så hade jag ju INGEN engelska och sen så hade jag svenska. Svenskan var lite slappare än vanligt så då blev man ju lite glad! Sen iallfall så hade jag lunch och sen musik. På musiken så håller vi på att göra egna sommarlåtar. Och våran grupp har gjort klart allt. Men den kanske inte kommer äga direkt men den får väll duga för annars så måste vi få hemläxa i musik och det är väll inte det man vill! Sen iallfall så hade vi  handboll och det var också en jobbig träning. Vi hade inte samma övningar men vi hade samma sak. D.v.s att vi jobbade 20 sekunder och vilade 10 sekunder. Jätte jobbigt! Och sen så hade vi minimåls tunering. Efter handbollen iallafall så tog jag första bästa bussen hem och sen så när jag var hemma så somnade jag nästan direkt. Hann bara titta lite på tv. Men nu ska jag göra llite middag så puss&kram ♥Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0