Börjar veckan med en lugn måndag!!

Det blev en väldigt skön och lugn  dag idag. Blev väckt av mobilen kl 11.00 så då gick jag ju upp. Sen så fixade jag mig, plattade bland annat håret och så. Sen så åt jag frukost. Sen tog jag 422 till lillängen. Det var väldigt precis att jag och Ebba hann. För vi kom två minuter innan träningen började och jag hade inte bytt om hemma men det hade Ebba gjort så jag hade det väldigt bråttom kan man säga. Sen när träningen var slut tog jag första möjliga buss till centrum och bytte där till en 422. Och sen så gick jag hem så inget roligt har hänt om man säger så. Sen nu 17.20 ska jag gå över till grannen för jag ska åka och titta på mitt lag som ska spela match. Men jag blev inte uttagen utan det blev jag till onsdagen istället. Så Josse har tvingat mig att sitta med henne på läktaren. Jag får väll hoppas att det blir kul. Jaja nu måste jag skynda mig lite om jag ska hinna med allt som jag har planerat att hinna göra innan jag ska gå. Så puss&kram ♥Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0