Vad ska man säga??!

Så nu sitter jag här och är helt förvirrad i huvudet, jag fattar typ inget ting av det som har sags och hänt! Eller jag förstår ju vad som har hänt men jag kan inte riktit koppla det till min hjärna som kan reagera för jag har inte rört en miin sen jag fick höra att vårat lag ska läggas ihop med 93.Eller jag har ju alltid vetat att det kommer ske någon gång men man har ju alltid hoppas innerst inne att det inte ska ske, för man vill ju alltid att vårat lag ska bara vara vi och inga andra.Men det gjorde det inte och det räckte antagligen inte bara och hoppas.För saker och ting förändras faktist och det kommer det alltid att göra.Men men, Det finns både bra och dåliga saker med det och jag har inte ritit bestämmt mig om jag tycker det är dåligt eller bra. Det beror helt på vad man tänker på! Men man kan inte göra något åt saken.Förutom att bara lé och vara glad.För det spelar ju ingen roll hur mycket man gläds av det eller gråter, inget kommer ändras en då! Men Iallafall har jag inte alls gjort något sen jag kom hem jag har inte orkat dusha eller något jag har bara ätit lite middag, som är väll bra att man har fått i sig! Så nu får jag väll dra mig ifrån den här datan och ta sin dusch som man har lovat sig själv och plugga (sen kommer det så klart bli lite mys med te eller chai latte). Men nu måste jag iallfall gå jag kan inte sitta här och säga alla mina tankar jag har kring det som har sags och hänt!! Men puss&kram ♥Vendela och hoppas att ni får en super kväll iallfall!! 
                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0